Home / Articles / 2019.02 сар: Улаанбаатар хотод үйл ажиллагаа явуулж...
2019.02 сар: Улаанбаатар хотод үйл ажиллагаа явуулж байгаа өргөн нэвтрүүлгийн телевиз, сувгийн хөтөлбөрийн нөхцөл шаардлагын биелэлтэд хийсэн хяналт, мониторингийн аналитик тайлан
2019-04-17
2019.02 сар: Улаанбаатар хотод үйл ажиллагаа явуулж байгаа өргөн нэвтрүүлгийн телевиз, сувгийн хөтөлбөрийн нөхцөл шаардлагын биелэлтэд хийсэн хяналт, мониторингийн аналитик тайлан 2019.02 сар: Улаанбаатар хотод үйл ажиллагаа явуулж байгаа өргөн нэвтрүүлгийн телевиз, сувгийн хөтөлбөрийн нөхцөл шаардлагын биелэлтэд хийсэн хяналт, мониторингийн аналитик тайлан

2019 ОНЫ 2-Р САР

1.Зар сурталчилгааны хэтрэлт

7.27 Өргөн нэвтрүүлгийн телевиз, сувгийн нэг цаг тутамд дамжуулах зар сурталчилгаа (реклам) нь 15 (арван таван) минутаас хэтрэхгүй байна.
 

2.Монгол бүтээлийн хувь

7.4 Долоо хоногийн хөтөлбөрийн нийт цагийн 50 хувиас доошгүй нь үндэсний нэвтрүүлэг байна.
 

ӨНТВ-ийн Монгол бүтээлийн хувь, долоо хоногоор

  ТВ-ийн нэр 1-р 7 хоног 2-р 7 хоног 3-р 7 хоног 3-р 7 хоног Сарын дундаж
1 25-р суваг 83 73 61 63 70
2 BBS 91 92 68 84 84
3 C1 57 67 66 65 64
4 ETV 91 79 83 81 83
5 MNB 96 96 87 86 91
6 MNB Монголын мэдээ 98 100 100 100 99
7 NTV 71 48 45 50 54
8 SB 78 84 61 59 70
9 SBN 80 68 63 67 69
10 TM 91 81 80 80 83
11 TV8 100 100 100 100 100
12 UBS 97 81 66 69 78
13 Боловсрол суваг 70 54 38 43 51
15 Ви Ти Ви 100 100 100 100 100
16 Ийгл ньюс 99 98 97 97 98
17 Малчин ТВ 100 100 100 100 100
18 Монгол HD 84 75 59 65 71
19 Нутаг 21 94 93 87 87 90
20 Стар ТВ 47 42 45 39 43
21 Сүлд 95 93 91 85 91
22 ТВ-4 77 63 75 78 73
23 ТВ5 76 62 66 66 68
24 ТВ9 82 80 77 76 79

 

 

Төрөлжсөн сувгуудын Монгол бүтээлийн хувь, долоо хоногоор

  ТВ-ийн нэр 1-р 7 хоног 2-р 7 хоног 3-р 7 хоног 3-р 7 хоног Сарын дундаж
1 7 Суваг 85 71 54 49 65
2 Asiabox 26 28 24 28 27
3 Channel 11 91 88 88 91 89
4 Documentary Box 0 0 0 0 0
5 Ebox 95 100 92 100 96
6 GTV 100 98 98 99 99
7 HTV 81 81 68 67 75
8 Home Shopping 100 100 100 100 100
9 MNB Спорт 100 100 100 100 100
10 MNBA Sports 98 100 88 90 94
11 MNC 95 81 78 81 84
12 MassTV 100 100 100 99 99
13 Mon Plus 100 100 100 100 100
15 MovieBox 21 23 18 8 18
16 Moviemax 62 62 63 58 61
17 National times news 87 85 88 99 90
18 ONTV 95 80 67 70 78
19 OTV 89 86 82 87 86
20 SPS Action 54 52 55 49 52
21 SPS Play 16 15 18 17 16
22 SPS Plus 53 58 54 61 56
23 SPS Prime 23 35 58 30 37
24 SPS World 70 61 55 56 60
25 Shop Mongolia 100 100 100 100 100
26 TV10 95 90 89 88 91
27 TV3 74 78 68 68 72
28 Trade 100 100 100 100 100
29 Volume Plus 86 56 75 75 73
30 World TV 49 40 0 0 45
31 Барилга ТВ 63 70 49 37 54
32 Блүүмберг МН 81 78 68 68 74
33 Глобал ТВ 100 100 100 100 100
34 Дреам ТВ 35 32 30 30 32
35 Лайк 99 95 94 93 95
36 Малчин Төв Телевиз 99 98 100 100 99
37 Оллоо ТВ 49 49 43 41 46
38 Парламент 100 90 92 93 93
39 Рояль 91 94 84 82 88
40 Синима 45 43 47 48 46
41 Скай ТВ 50 46 32 28 39
42 Смарт HD 63 70 65 63 65
43 Соён гэгээрүүлэгч 87 59 67 67 70
44 Суваг 1 93 93 89 86 90
45 ТВ2 88 72 66 68 73
46 ТВ6 81 77 77 77 78
47 Талын Монгол 89 90 90 90 90
48 Шууд ТВ 95 96 96 95 95
49 Эко 75 65 61 60 65

3.Соён гэгээрүүлэх, танин мэдэхүйн нэвтрүүлгийн хувь

7.16 Өргөн нэвтрүүлгийн телевизийн үйлчилгээ эрхлэгчдийн бэлтгэн дамжуулж байгаа соён гэгээрүүлэх, танин мэдүүлэх, хүүхэд боловсролын нэвтрүүлэг нь 1 сарын хөтөлбөрийн нийт цагийн 15 хувиас багагүй байна.
 

4.Төрөлжсөн нэвтрүүлгийн хувь

7.51.1 Телевизийн сувгууд нь хөтөлбөрөө төрөлжсөн чиглэлээр бэлтгэн нэвтрүүлэх бөгөөд нэг хоногийн хөтөлбөрийн нийт цагийн 80%-иас доошгүй нь төрөлжсөн чиглэлээр бэлтгэсэн агуулга байна.

7.51.2 Хөтөлбөрт эзлэх төрөлжсөн чиглэлийн хувийг тооцохдоо 06:00-24:00 цагийн хоорондох хөтөлбөрийн нийт цагийг авч үзнэ.

7.51.4 Танин мэдэхүйн төрөлжсөн сувгийн хөтөлбөрийн 60%-иас доошгүй нь төрөлжсөн чиглэлээрээ бэлтгэсэн агуулга байна.

 

 
7.51.5 Танин мэдэхүйн төрөлжсөн суваг нь 18:00-23:00 цагийн хоорондох нийт эфирийн цагийн 80%-д зөвхөн төрөлжсөн чиглэлээр нэвтрүүлэг бэлтгэж хүргэнэ.
 

5.Хүүхдэд зориулсан нэвтрүүлгийн хувь

 

6.Өөрийн бүтээлийн хувь хэмжээ

 

7.15 Телевиз, радиогийн үйлчилгээ эрхлэгчдийн 7 хоногийн хөтөлбөрийн нийт цагийн 30 хувиас доошгүй нь өөрийн бүтээл байна.
 

7.06-22 цагт 18+ контент нэвтрүүлэг цацсан зөрчил

7.23 Насанд хүрэгчдэд зориулсан насны ангиллын тэмдэг, тэмдэглэгээтэй буюу 18 наснаас дээш насныханд зориулсан кино, нэвтрүүлгийг өглөө 6:00-22:00 цагийн хооронд нэвтрүүлэхгүй, давтан дамжуулахгүй байна.
  ТВ-ийн нэр Зөрчлийн тоо
1 C1 36
2 ТВ-4 2

8.Баннер гаргасан зөрчил

7.36 Зар сурталчилгааны цагаас бусад цагт нэвтрүүлж буй нэвтрүүлгийн үеэр бараа бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний баннер хэлбэрийн зар сурталчилгаа, логог дэлгэц дээр давхардуулан гаргахгүй байна.
  ТВ-ийн нэр Зөрчлийн тоо
1 25-р суваг 6
2 UBS 6
3 ТВ5 2
4 ETV 1
5 NTV 1
6 Ви Ти Ви 1
7 Малчин ТВ 1
8 Сүлд 1
9 ТВ9 1

 

  Сувгийн нэр Зөрчлийн тоо
1 MNC 7

9. Теле-худалдааны сувгийн мониторинг

7.51.13 Теле худалдааны чиглэлээр төрөлжсөн телевизийн суваг нь энэхүү нөхцөл шаардлагын 3.1.12-д тодорхойлсон арилжаа сурталчилгааны нэвтрүүлгээс бусад зар сурталчилгаа (реклам) явуулахгүй.

7.51.14 Өөрийн теле-худалдааны сувгаар дамжуулан борлуулдаг бараа бүтээгдэхүүнээс бусад бараа бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг сурталчилсан, энэхүү нөхцөл шаардлагагын 3.1.12-д тодорхойлсон арилжаа, сурталчилгааны нэвтрүүлгийн эзлэх хувь нь нэг өдрийн хөтөлбөрийн нийт цагийн 15 хувиас хэтрэхгүй байна.

7.51.15 Теле-худалдааны чиглэлээр төрөлжсөн сувгуудын 7 хоногийн хөтөлбөрт эзлэх бараа бүтээгдэхүүний сурталчилгааны нийт цагийн 10 хувиас доогүй нь үндэсний үйлдвэрлэлийн бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний сурталчилгаа байна.

 

Сувгийн нэр Дамжуулсан зар сурталчилгаа Арилжаа сурталчилгааны нэвтрүүлгийн хувь Үндэсний үйлдвэрлэлийн бүтээгдэхүүний хувь
1 Home Shopping 0 0,61 0,61
2 Shop Mongolia 8359 12,64 15,2
3 Trade 0 1,91 6,52
4 Глобал ТВ 3882 3,47 1,08
5 Шууд ТВ 0 0 9,61