I. Нийтлэг нөхцөл
Үйлчилгээний гэрээ нь дараахь агуулгыг хамруулсан байна.
II. Гэрээ хийх нөхцөл ба дэс дараалал
Үйлчлэгч нь аливаа үйлчилгээг гэрээний үндсэн дээр үзүүлнэ.
III. Гэрээнд зайлшгүй тусгах мэдээллүүд:
a) Гэрээ байгуулсан газар, он, сар, өдөр
b) Үйлчлэгчийн нэр
c) Үйлчлэгчийн төлбөрийн дансны мэдээлэл
d) Үйлчлэгчид олгогдсон тусгай зөвшөөрлийн талаархи мэдээлэл
e) Хэрэглэгчийн мэдээлэл:
f) Хэрэглэгчийн төхөөрөмжийг суурилуулах хаяг
a) Хэрэглэгчийн төхөөрөмжийн техникийн үзүүлэлт, ашиглах интерфэйс
g) Хэрэглэгчийн тухай мэдээллийг лавлах санд оруулах эсэх талаар бичгээр авсан тодорхойлолт
h) Үйлчилгээний төрөл
b) Үйлчилгээний төлбөр тооцооны нэхэмжлэлийг хүргэх хэлбэр, хугацаа, дараалал
i) Талуудын эрх, үүрэг
j) Үйлчилгээнд гарсан саатлыг засварлах хугацаанд төлбөрөөс чөлөөлөх талаархи үйлчлэгчийн үүрэг
k) Гэрээний хүчинтэй байх хугацаа
Үйлчлэгчийн үүрэг
a) Монгол Улсын хууль тогтоомж болон тусгай зөвшөөрөл, гэрээ, энэхүү журамд заасны дагуу үйлчилгээг хэрэглэгчид үзүүлэх.
b) Гэрээнд зааж тогтоосон хугацаанд гэмтэл саатал, доголдлыг засах
c) Тариф өөрчлөгдсөн талаархи мэдээллийг өөрчлөлт орохоос 10-аас цөөнгүй хоногийн өмнө хэрэглэгчид нийтийн мэдээллийн хэрэгсэл ба хэрэглэгчид үйлчилгээ үзүүлдэг цэгүүдээр дамжуулан хүргэнэ.
d) Үйлчилгээ үзүүлэх хугацаа нь давагдашгүй хүчин зүйлийн улмаас өөрчлөгдсөн бол хугацааг шинээр тохирч тогтооно.
e) Харилцаа холбооны тухай хуульд зааснаар харилцаа холбооны тоног төхөөрөмжийг шинэчлэх, өргөтгөх, үйлчилгээний зориулалтыг өөрчлөх, түр зогсоох тухай хэрэглэгчид урьдчилан мэдэгдэх
f) хууль тогтоомжид зааснаас бусад үед харилцаа холбооны үйлчилгээг зогсоохгүй байх, хэрэглэгчид хохирол учруулсан тохиолдолд Иргэний хуулийн дагуу хариуцлага хүлээх
Хэрэглэгчийн үүрэг
a) Гэрээнд заасан үйлчилгээ болон үзүүлэхээр заасан бусад үйлчилгээний төлбөрийг гэрээнд заасан хугацаанд төлөх
b) Тогтоосон шаардлагад нийцээгүй тоног төхөөрөмж сүлжээнд холбохгүй байх
c) Тоног төхөөрөмж суурилуулсан, өөрийн оршин суугаа байрны эзэмшил өөрчлөгдөх, байгууллагын нэр, байршил өөрчлөгдөх тухай үйлчлэгчид 30-аас цөөнгүй хоногийн өмнө мэдэгдэх
d) Хэрэглэгчийн өрөө тасалгаанд эсхүл өөрийн эзэмшилд байгаа шугам, төхөөрөмжийг хэвийн ажиллагаатай байлгах
e) Хэрэглэгчийн тоног төхөөрөмжийг зөвлөмжийн дагуу ашиглах
Хэрэглэгчийн эрх
a) Үйлчилгээ үзүүлэх явцад үйлчлэгчид ногдох зардалтай холбоотой төлбөрийг хэрэглэгчээс нэхэмжилсэн нөхцөлд гэрээнээс татгалзах
b) Гэрээнд заагаагүй, хэрэглэгчийн зөвшөөрөлгүйгээр үзүүлсэн үйлчилгээний төлбөрийг нэхэмжилснийг төлөхөөс татгалзах
c) Үйлчилгээ үзүүлэх хугацааг давагдашгүй хүчин зүйлийн улмаас мөрдөх боломжгүй талаар үйлчлэгч хугацааг дуусахаас өмнө мэдэгдсэн бол тухайн хугацааг үйлчлэгчтэй шинээр тохирч тогтоох
Үйлчилгээний төлбөрийг тооцох, тариф тогтоох
d) Үйлчилгээний төлбөр нь хэрэглэсэн цагаар эсхүл дамжуулсан эсхүл хүлээн авсан өгөгдлийн багтаамжаар тооцогдоно.
e) Үйлчлэгч нь хэрэглэгчийг олон нийтэд зарласан үнээс өөр, тусгай төлбөрөөр өөр үйлчилгээг үзүүлэхээр албадах эрхгүй.
f) Үйлчилгээ үзүүлэх тарифыг хууль тогтоомжинд өөрөөр заагаагүй бол үйлчлэгчээс тогтоосон нэгжээр тооцно.
g) Үйлчилгээний тарифын тэр тусмаа тооцох нэгжид хүрээгүй (бүрэн бус нэгж хугацааны) тарифыг хууль тогтоомжинд өөрөөр тогтоогоогүй бол үйлчлэгч өөрөө тогтооно.
h) Тариф нь амралт, баяр ёслолын өдүүдээр, хоногоор, дамжуулсан/хүлээн авсан өгөгдлийн багтаамжийн хэмжээгээр , зайнаас хамаарч гэх мэтээр өөр өөр аргаар тогтоогдож болно.
i) Хэрэглэгч төлбөрөө урьдчилгаа ба дараа нь төлөх хэлбэрээр хийж болох бөгөөд
ашиглаагүй урьдчилгаа төлбөрийн үлдэгдлийг хэрэглэгч буцаан авахыг шаардах
эрхтэй. Үйлчлэгч түүнийг буцаан өгөх үүрэгтэй.
Үйлчилгээний төлбөрийг нэхэмжлэх
a) Төлбөр тооцож гаргах хугацаа нь төлбөрийн хамрах хугацаа дууссанаас хойш 7 хоногоос хэтрэхгүй байна.
b) Төлбөр хийх хугацаа нь хугацаат хэрэглээний төлбөрийг нэхэмжилсэн өдрөөс хойш 15 хоногоос хэтрэхгүй байна.
c) Хэрэглэгчийн төлбөрийн баримтанд дараахь мэдээллүүд зайлшгүй тусгагдсан байна. Үүнд.