Цахилгаан холбооны үйлчилгээний зөвлөмж
ХХЗХ

Төлбөр тооцооны талаархи гомдол санал

Хэрэв таны харилцаа холбооны үйлчилгээний төлбөр тогтмол хугацаандаа гардаггүй, зарим сард алдаатай бодогдож гардаг бол яах вэ?

Хэрэглэгчийн төлбөр тооцоо нь маш товч бөгөөд тодорхой байхыг үйлчлэгчээс шаардах эрх танд бий. Үйлчлэгч нь хэрэглэгч танд үзүүлсэн үйлчилгээнийхээ үнэн зөв тооцоог хугацаанд нь тогтмол гаргаж өгөх үүрэг хүлээсэн байдаг. Иймд энэ асуудлаар эхлээд та үйлчлэгч оператортоо хандах нь зөв. Асуудлыг шийдвэрлэж өгөхөөс татгалзсан эсхүл шийдвэр нь эргэлзээтэй гэж үзвэл ХХЗХороонд хандаж болно.

Харилцах утас:
Утас: 976 11 304258 e-mail: monitor@crc.gov.mn

Урьдчилсан төлбөрт үйлчилгээний төлбөрийн талаархи санал гомддлоо ХХЗХороонд гаргаж болох уу?.

Хэрэв та урьдчилсан төлбөрт үйлчилгээний карт худалдан авсан бол картыг идэвхжүүлсэн өдрөөс хойш картан дээрх хүчинтэй байх хугацаанд үйлчлэгч компанидаа санал гомдлоо гаргана.

Олон улсын ярианы картын үйлчилгээ

Худалдан авсан олон улсын ярианы карт ашиглагдахгүй бол яах вэ?

Тухайн картын үйлчилгээг эрхлэгч компанидаа хандана. Картан дээр байгаа харилцах утас,хаягаар хандаж үйлчилгээ нь яагаад боломжгүй байгаа талаар лавлана. Хэрэв асуудал шийдэгдэхгүй бол ХХЗХ-нд хандаж болно.

харилцах утас: 976 11 304258

е-mail: monitor@crc.gov.mn .

Зарим тохиолдолд зарласан үнэ тариф нь картын үйлчилгээнд мөрдөгдөхгүй байдаг. Энэ талаар хаана хандах вэ?

Зар сурталчилгаан дээрээс мөрдөгдөх хугацааг нь сайтар харах нь зөв.

Дуудлага хийхээсээ өмнө үйлчлэгчтэй холбогдож эсхүл веб сайтаас нь ямар үнэ тариф мөрдөгдөж байгаа талаар лавлаж байхыг зөвлөе.

Үйлчилгээгээ буруу тайлбарлаж сурталчилсан тухай

Би харилцаа холбооны үйлчилгээний талаархи зар сурталчилгаанд төөрөлдсөн бол хаашаа хандах вэ?

Шударга өрсөлдөөн хэрэглэгчийн төлөө газар:

Оюуны өмчийн газар:

Үүрэн холбооны үйлчилгээний тухай

Хэрэв таны ашиглах гэсэн үүрэн холбооны сүлжээний хамрах хүрээ муу байгаа бол яах вэ?

Та өөрийн үйлчлэгч компанидаа хандах нь зүйтэй. Хэрэв таны үйлчлэгч энэхүү шаардлагыг хангаж ажиллахгүй, удаа дараагийн хүсэлтийг үйлчлэгч шийдэхгүй байгаа бол ХХЗХороонд хандаж болно.

Харилцах утас:
Утас: 976 11 304258

ХХЗХороо нь хөдөө орон нутагт үүрэн холбооны хамрах хүрээг баталгаажуулах зорилгоор бүх нийтийн үүрэг хүлээсэн үүрэн холбооны үйлчлэгчдэд үүрэн холбооны чанарын хамгийн доод түвшний стандартын шаардлагыг (сүлжээний байдал, сүлжээний хэт ачааллын түвшин зэрэг ) мөрдүүлэн ажилладаг. Жишээ нь:

Бүх нийтийн үүрэгт үйлчилгээ эрхлэгч үүүрэн холбооны операторууд нь үүрэн телефон холбооны сүлжээний бэлэн байдлын түвшинг сумын төвд нийтийн зорулалттай үйлчилгээний цэгт үйлчилгээ эхэлсэн жилдээ 99 %, дараагийн 5 жилд 99.9 %-иас багагүй , малчны (багийн) холбооны цэгт үйлчилгээ эхэлсэн жилд 95 %, дараагийн 5 жилд 99%-иас багагүй байлгах үүрэг хүлээсэн.

Радио долгионы нөлөөллийн талаархи мэдээллийг хаанаас авч болох вэ?

Энэ талаархи мэдээллийг интернэтээс хайж олж болно. Доорхи сайтууд хамгийн үнэн бөгөөд найдвартай эх сурвалжууд болно.

http://www.fcc.gov./cgb/cellular.html
http://www.arpansa.gov.au/mobilephones/index.cfm
http://www.who.int/peh-emf/publications/facts/factsheets/en/index.html

http://www.icnirp.de/what.htm

Үйлчилгээний чанарын тухай

Хэрэв таны авсан үйлчилгээний чанар нь хүлээж байсан түвшингээс доогуур бол яах вэ?

Мэдээлэл харилцаа холбооны өрсөлдөөнт орчинд ХХЗХороо үйлчлэгч бүрт үйлчилгээний нэр төрлөөр нь стандарт тогтоох бус, бүх нийтийн үүрэгт үйлчилгээний заавал биелүүлэх стандарт шалгууруудыг тогтоож ажилладаг. Харин мэдээлэл харилцаа холбооны үйлчлэгч бүрт өөрийн хэрэглэгчид үйлчлэх журам, стандартаа боловсруулан мөрдөж ил тод байлгахыг үүрэг болгодог.

ХХЗХХороо, үйлчлэгч нарт зах зээл дээр шударга өрсөлдөөний нөхцлийг нь бүрдүүлж өгвөл үйлчлэгч бүр өөрийн хэрэглэгчээ хадгалахын тулд илүү чанартай олон талт үйлчилгээг нэвтрүүлэх арга замыг байнга эрэлхийлж хэрэгжүүлнэ гэсэн чиглэлийг баримталж ажилладаг.

Иймд та үйлчлэгчдээ эхэлж хандах эсхүл илүү чанартай үйлчилгээ санал болгож буй компанийг судалж сонгохыг зөвлөе.

Хэрэв үйлчлэгч компани таны гаргасан санал гомдлыг барагдуулахаас татгалзсан эсхүл гаргасан шийдвэрийг нь та хангалтгүй гэж үзвэл яах вэ?

Та энэ асуудлаар шударга өрсөлдөөн, хэрэглэгчийн төлөө газарт хандаж болно.

Хэрэглэгчийн гэрээний талаархи маргааныг хэрхэн үүсгэх вэ?

Энэ төрлийн маргааныг үүсгэхдээ эхлээд үйлчлэгч компанидаа хандах эсхүл боломжийн хуулийн зөвлөхөд хандах хэрэгтэй.

Хэрэглэгч, үйлчлэгчийн хооронд байгуулсан гэрээ нь үйлчилгээгээ худалдах тухай арилжааны гэрээ бөгөөд Монгол улсын холбогдох хууль тогтоомжийг мөрдөх үүрэгтэй.

ХХЗХороо нь холбогдох хуулиар олгогдсон хэрэглэгчийн эрх энэхүү арилжааны гэрээнд тусгагдсан эсэх, үйлчлэгч компани өөрийн давуу байдлыг урвуулан ашиглаж байгаа эсэхийг шалгаж зохицуулалт хийх үүрэгтэй.

Маргаан үүсэхээс зайлхийхийн тулд гэрээг байгуулж гарын үсэг зурахаасаа өмнө гэрээний нөхцөлийг сайтар уншиж танилцах, үйлчилгээг санал болгож буй компаниасаа тодруулга авах , дараахи нөхцлүүдийг сайтар анхааран харахыг зөвлөе.

  • Гэрээний хүчин төгөлдөр байх хугацаа болон гэрээгээ хугацаанаас нь өмнө цуцлавал ямар торгууль хүлээх тухай
  • Үйлчилгээг буюу гэрээг цуцлахад хийх төлбөр байгаа эсэх
  • Гэрээ үйлчилгээг цуцлахаас өмнөх мэдэгдэх хугацаа
  • Хэрэв та хүсэлт гаргаагүй бол гэрээ цаашид автоматаар сунгагдах нөхцөлүүд

Үйлчлэгч оператортойгоо харьцаж санал гомдол гаргахдаа дараахи зүйлийг анхаарна уу.

Аливаа санал гомдлыг аль болох е-мэйлээр эсхүл өргөдөл /албан бичгээр гаргах

Хэрэв та утсаар хандсан бол ярьсан он сар, өдөр цагаа болон ярилцсан үйлчилгээний ажилтны нэрийг тэмдэглэх

Таны санал гомдлыг шийдвэрлэх асуудлаар ирүүлсэн мэйлүүд болон бичиг захидлыг хадгалах эсхүл тэмдэглэх

Гэрээнд хүлээсэн үүргийнхээ дагуу үйлчлэгч 1-2 долоо хоног хүртэлх хугацаанд хариу өгөөгүй бол дээрх баримтуудаа ашиглан дахин хандах эсхүл хороонд хандаж болно.

С.Дашбалбар
ШИНЭЧЛЭГДСЭН: 2018/07/03
Мэдээ мэдээлэл
Харилцаа холбооны зохицуулах хорооны 2019 оны 11 дүгээр сард хүлээн авсан баримт бичгийн мэдээ
Харилцаа холбооны зохицуулах хорооны 2019 оны 11 дүгээр сард хүлээн авсан баримт бичгийн мэдээ
12.11
Тусгай зөвшөөрөлтэй телевиз, радио, сувгийн өргөн нэвтрүүлгийн үйлчилгээ эрхлэгчдийн эзэмшлийн мэдээлэл
Тусгай зөвшөөрөлтэй телевиз, радио, сувгийн өргөн нэвтрүүлгийн үйлчилгээ эрхлэгчдийн эзэмшлийн мэдээлэл
12.10
Дэлхийн Радио Холбооны Их Хурал-2019
Ээлжит 38 дах Дэлхийн Радио Холбооны Их Хурал (ДРИХ) нь 2019 оны 10 сарын 27-аас 11 сарын 22-ны хооронд Арабын Бүгд Найрамдах Египет улсын Шарим-эл-Шейх хотноо зохион байгуулагдаж
12.10
Харилцаа холбоо, мэдээллийн технологийн салбарын хөгжлийн индикатор үзүүлэлтийн шинэчлэлт, 2019 оны тайлан мэдээлэл (Digital Development Index-IDI)
Аж үйлдвэрийн 4 дүгээр хувьсгал (4-th Industrial Revolution: 4th-IR), технологийн тоон шилжилтийн 3 дахь давалгааны (Digital transformation-Digitalization wave: 3-rd Wave of Digitalization) орчинд дэлхийн өнцөг булан бүрт харилцаа холбоо, мэдээллийн технологи, шуудан холбооны хөгжил өдөр хоногоор бус цаг хормоор шинэчлэгдэж байна.
12.09
“Дижитал Монгол улс” хэлэлцүүлгийг зохион байгууллаа
Монгол Улсын Засгийн газар, Бүгд Найрамдах Эстони Улсын Цахим-Засаглалын академитай хамтран “Дижитал Монгол улс” хэлэлцүүлгийг Гадаад хэргийн яамны зөвшилцөл танхимд 2019 оны 12 сарын 04-ны өдөр зохион байгууллаа.
12.06
ХХЗХ-нд 2019 оны 10 дугаар сард ирсэн өргөдөл, гомдлын мэдээ
ХХЗХ-нд 2019 оны 10 дугаар сард ирсэн өргөдөл, гомдлын мэдээ
12.05
РӨН-ийн үйлчилгээ эрхлэгчдэд 2019 оны 11-р сард хийсэн суурин хяналтын мэдээ
РӨН-ийн үйлчилгээ эрхлэгчдэд 2019 оны 11-р сард хийсэн суурин хяналтын мэдээ
12.05
“Шуудангийн салбарын зохицуулалт-2019” зөвлөгөөнөөс гаргасан зөвлөмж
“Шуудангийн салбарын зохицуулалт-2019” зөвлөгөөнд оролцогчид Монгол Улсын шуудангийн үйлчилгээг хуулийн хүрээнд зохион байгуулан, ДШХ-ноос тодорхойлж байгаа шуудангийн хөгжлийн дөрвөн тулгуур болох найдвартай, далайцтай, уялдаа холбоотой, уян хатан хөгжлийг чиг баримжаа болгон төрийн захиргааны байгууллага, зохицуулах байгууллага, үйлчлэгчдэд хандан дараах зөвлөмжийг гаргаж, хэрэгжүүлэхийг уриалж байна
12.03
Харилцаа холбооны зохицуулах хорооны 2019 оны 10 дугаар сард хүлээн авсан баримт бичгийн мэдээ
Харилцаа холбооны зохицуулах хорооны 2019 оны 10 дугаар сард хүлээн авсан баримт бичгийн мэдээ
12.03