Хэрэглэгчийн гэрээний нөхцлүүд
ХХЗХ

I. Нийтлэг нөхцөл

Үйлчилгээний гэрээ нь дараахь агуулгыг хамруулсан байна.

    1. Хамрах хүрээ
    2. Энэхүү гэрээнд хэрэглэгдэх ойлголтуудын тайлбар
    3. Хэрэглэгдэх хэл
    4. Мэдээллийн нууцлал
    5. Үйлчлэгчийн эрх, үүрэг
    6. Хэрэглэгчийн эрх, үүрэг
    7. Төлбөр тооцооны талаар талуудын хүлээх үүрэг, хариуцлага
    8. Гэрээг түр зогсоох, өөрчлөх, зогсоох ба цуцлах нөхцөл, дэс дараалал
    9. Гомдол саналаа хэрхэн тавих, түүнийг хэрхэн барагдуулах
    10. Маргааныг  хэрхэн  шийдвэрлэх дэс дараалал

II. Гэрээ хийх нөхцөл ба дэс дараалал

Үйлчлэгч нь аливаа үйлчилгээг  гэрээний үндсэн дээр үзүүлнэ.

    1. Гэрээний нэг тал нь үйлчлэгч, нөгөө тал нь хувь хүн, хуулийн этгээд буюу хувийн аж ахуй эрхлэгч байна.
    2. Үйлчлэгчийн тогтоосон хэлбэрийн өргөдлийг 2 хувь үйлдэн өргөдлийг үйлчлэгч хүлээн авч бүртгэн нэг хувийг өөрт, нэг хувийг хүсэлт гаргагчид өгнө.Өргөдлийг хүлээн авч бүртгэх дарааллыг үйлчлэгч өөрөө тогтооно.
    3. Үйлчлэгч нь өргөдлийг хүлээн авч бүртгэх,авч үзэхээс татгалзах эрхгүй.
    4. Иргэн хүсэлт гаргахдаа хувийн биеийн байцаалтыг үзүүлнэ. Хуулийн этгээдийн төлөөлөл нь өөрийн эрх мэдлийг батлах баримт, хуулийн этгээдийг бүртгэсэн Улсын бүртгэлийн гэрчилгээний  хуулбарыг үзүүлнэ. Хувиараа хөдөлмөр эрхлэгч нь хувийн биеийн байцаалт, Улсын бүртгэлийн гэрчилгээний хуулбарыг үзүүлнэ.
    5. Үйлчлэгч иргэний хооронд байгуулсан гэрээ нь хувийн гэрээ байх бөгөөд тодорхой хугацаагүй байна.
    6. Үйлчлэгч өөрийн нэрийн өмнөөс гэрээ хийх, төлбөр тооцоо барагдуулах асуудлыг 3 дагч этгээдэд даатгах эрхтэй.

III. Гэрээнд зайлшгүй тусгах мэдээллүүд:

a)    Гэрээ байгуулсан газар, он, сар, өдөр

b)    Үйлчлэгчийн нэр

c)    Үйлчлэгчийн төлбөрийн дансны мэдээлэл

d)    Үйлчлэгчид олгогдсон тусгай зөвшөөрлийн талаархи  мэдээлэл

e)    Хэрэглэгчийн мэдээлэл:

    • Иргэний хувьд - овог нэр,төрсөн он, сар, өдөр, иргэний хувийн бичиг баримтын мэдээлэл
    • Хуулийн этгээдийн хувьд-фирмийн нэр, байршил,

f)     Хэрэглэгчийн төхөөрөмжийг суурилуулах хаяг

a)    Хэрэглэгчийн төхөөрөмжийн техникийн үзүүлэлт,  ашиглах интерфэйс

g)    Хэрэглэгчийн тухай мэдээллийг лавлах санд оруулах эсэх талаар бичгээр авсан тодорхойлолт

h)    Үйлчилгээний төрөл

b)    Үйлчилгээний төлбөр тооцооны нэхэмжлэлийг хүргэх хэлбэр, хугацаа, дараалал

i)      Талуудын эрх, үүрэг

j)      Үйлчилгээнд гарсан саатлыг засварлах хугацаанд төлбөрөөс чөлөөлөх талаархи үйлчлэгчийн үүрэг

k)    Гэрээний хүчинтэй байх хугацаа

Үйлчлэгчийн үүрэг

a)    Монгол Улсын хууль тогтоомж болон тусгай зөвшөөрөл, гэрээ, энэхүү журамд заасны дагуу үйлчилгээг хэрэглэгчид үзүүлэх.

b)    Гэрээнд зааж тогтоосон хугацаанд гэмтэл саатал, доголдлыг засах

c)    Тариф өөрчлөгдсөн талаархи мэдээллийг өөрчлөлт орохоос 10-аас цөөнгүй хоногийн өмнө хэрэглэгчид нийтийн мэдээллийн хэрэгсэл ба хэрэглэгчид үйлчилгээ үзүүлдэг цэгүүдээр дамжуулан хүргэнэ.

d)    Үйлчилгээ үзүүлэх хугацаа нь давагдашгүй хүчин зүйлийн улмаас өөрчлөгдсөн бол хугацааг шинээр тохирч тогтооно.

e)    Харилцаа холбооны тухай хуульд зааснаар харилцаа холбооны тоног төхөөрөмжийг шинэчлэх, өргөтгөх, үйлчилгээний зориулалтыг өөрчлөх, түр зогсоох  тухай хэрэглэгчид урьдчилан мэдэгдэх

f)     хууль тогтоомжид зааснаас бусад  үед харилцаа холбооны үйлчилгээг зогсоохгүй байх, хэрэглэгчид хохирол учруулсан тохиолдолд Иргэний хуулийн дагуу хариуцлага хүлээх

Хэрэглэгчийн үүрэг

a)    Гэрээнд заасан үйлчилгээ болон үзүүлэхээр заасан бусад үйлчилгээний төлбөрийг  гэрээнд заасан хугацаанд төлөх

b)    Тогтоосон шаардлагад нийцээгүй тоног төхөөрөмж сүлжээнд холбохгүй байх

c)    Тоног төхөөрөмж суурилуулсан, өөрийн оршин суугаа байрны эзэмшил өөрчлөгдөх, байгууллагын нэр, байршил  өөрчлөгдөх тухай үйлчлэгчид 30-аас цөөнгүй хоногийн өмнө мэдэгдэх

d)    Хэрэглэгчийн өрөө тасалгаанд эсхүл өөрийн эзэмшилд байгаа шугам, төхөөрөмжийг хэвийн ажиллагаатай байлгах

e)    Хэрэглэгчийн тоног төхөөрөмжийг зөвлөмжийн дагуу ашиглах

Хэрэглэгчийн эрх

a)    Үйлчилгээ үзүүлэх явцад үйлчлэгчид ногдох зардалтай холбоотой төлбөрийг хэрэглэгчээс  нэхэмжилсэн нөхцөлд  гэрээнээс татгалзах

b)    Гэрээнд заагаагүй, хэрэглэгчийн зөвшөөрөлгүйгээр үзүүлсэн  үйлчилгээний төлбөрийг нэхэмжилснийг төлөхөөс татгалзах

c)    Үйлчилгээ үзүүлэх хугацааг  давагдашгүй хүчин зүйлийн улмаас мөрдөх боломжгүй талаар үйлчлэгч хугацааг дуусахаас өмнө мэдэгдсэн бол тухайн хугацааг үйлчлэгчтэй шинээр тохирч тогтоох

Үйлчилгээний төлбөрийг тооцох, тариф тогтоох

d)    Үйлчилгээний төлбөр нь хэрэглэсэн цагаар эсхүл дамжуулсан эсхүл хүлээн авсан өгөгдлийн багтаамжаар тооцогдоно.

e)    Үйлчлэгч нь хэрэглэгчийг олон нийтэд зарласан үнээс өөр, тусгай төлбөрөөр өөр үйлчилгээг үзүүлэхээр албадах эрхгүй.

f)     Үйлчилгээ үзүүлэх тарифыг  хууль тогтоомжинд өөрөөр заагаагүй бол үйлчлэгчээс тогтоосон нэгжээр тооцно.

g)    Үйлчилгээний тарифын тэр тусмаа тооцох нэгжид хүрээгүй (бүрэн бус нэгж хугацааны) тарифыг хууль тогтоомжинд өөрөөр тогтоогоогүй бол үйлчлэгч өөрөө тогтооно.

h)    Тариф нь амралт, баяр ёслолын өдүүдээр, хоногоор, дамжуулсан/хүлээн авсан өгөгдлийн багтаамжийн хэмжээгээр , зайнаас хамаарч гэх мэтээр өөр өөр аргаар тогтоогдож болно.

i)      Хэрэглэгч төлбөрөө урьдчилгаа ба дараа нь төлөх хэлбэрээр хийж болох бөгөөд   

      ашиглаагүй  урьдчилгаа төлбөрийн үлдэгдлийг хэрэглэгч буцаан авахыг шаардах    

      эрхтэй. Үйлчлэгч түүнийг буцаан өгөх үүрэгтэй.

Үйлчилгээний төлбөрийг   нэхэмжлэх

a)    Төлбөр тооцож гаргах хугацаа нь төлбөрийн хамрах хугацаа дууссанаас хойш 7 хоногоос   хэтрэхгүй байна.

b)    Төлбөр хийх хугацаа нь хугацаат хэрэглээний төлбөрийг нэхэмжилсэн өдрөөс хойш 15 хоногоос хэтрэхгүй байна.

c)    Хэрэглэгчийн төлбөрийн баримтанд дараахь мэдээллүүд зайлшгүй тусгагдсан байна. Үүнд.

    • Үйлчилгээ эрхлэгчийн  мэдээлэл
    • Хэрэглэгчийн талаархи мэдээлэл
    • Нэхэмжилсэн тооцооны хамрах хугацаа
    • Төлбөр нэхэмжилсэн хугацаа
    • Төлбөр төлөх хугацаа
    • Алданги тооцох хувь

 

 

 

С.Дашбалбар
ШИНЭЧЛЭГДСЭН: 2015/04/08
Бусад мэдээлэл
Мэдээ мэдээлэл
“ХАРИЛЦАА ХОЛБООНЫ САЛБАРЫН СТАНДАРТЧИЛАЛ, БАТАЛГААЖУУЛАЛТ-2017” семинар
Монгол Улсад холбооны дээд боловсролтой мэргэжилтэн бэлтгэж эхэлсний 50 жил, холбооны техникийн ажилчин бэлтгэж эхэлсний 80 жилийн ойн баярыг 2017 онд тэмдэглэж байгаа бөгөөд энэхүү ойг арга хэмжээг тохиолдуулан “Харилцаа холбооны салбарын стандартчилал, баталгаажуулалт-2017” сэдэвт семинарыг Харилцаа холбооны зохицуулах хорооноос ШУТИС-ийн Мэдээлэл, холбооны технологийн сургуультай хамтран 2017 оны 9 дүгээр сарын 20-ны өдөр зохион байгуулж байна.
09.19
Жилийн тайлан 2016
Жилийн тайлан 2016
09.11
Харилцаа холбооны зохицуулах хороонд 2017 оны эхний хагас жилийн статистик тайлан мэдээ ирүүлээгүй тусгай зөвшөөрөл эзэмшигчдийн жагсаалт
Харилцаа холбооны зохицуулах хорооноос тусгай зөвшөөрөл авснаас хойш нэг жилийн дараа үйлчилгээ эрхлэгчид үйл ажиллагаа явуулж байгаа чиглэлийн дагуу тус хороо болон Статистикийн ерөнхий газартай хамтран баталсан маягтын дагуу тухайн жилийн статистик тайланг мэдээг дараа оны 2 дугаар сарын 20-ны дотор, хагас жилийн тайлангаа тухайн оны 08 дугаар сарын 15-ны дотор тогтмол хугацаанд ирүүлэх үүрэгтэй байдаг. Мэдээлэл харилцаа холбооны салбарын 2017 оны эхний хагас жилийн статистик тайлан мэдээ ирүүлээгүй доорх нэр бүхий үйлчилгээ эрхлэгчид 2017 оны 09 сарын 15-ны дотор тус хорооны ЗЗҮТҮСГ-т статистик тайлан мэдээгээ ирүүлнэ үү.
09.08
"ICT EXPO 2017" Төсөөллөө бүтээцгээе.
"ICT EXPO 2017" Төсөөллөө бүтээцгээе.
09.08
Харилцаа холбооны зохицуулах хорооны 2017 оны ээлжит 8 дугаар хуралдааны мэдээлэл
Монгол Улсын Харилцаа холбооны зохицуулах хорооны 2017 оны ээлжит 8 дугаар хуралдааныг 2017 оны 8 дугаар сарын 30-ны өдөр зохион байгуулав. Тус хуралдаанаар нийт 5 асуудлын хэлэлцэн холбогдох асуудлаар 3 тогтоолыг батлав.
09.06
Улаанбаатар хотын хэт богино долгионы радио өргөн нэвтрүүлгийн үйлчилгээ эрхлэгчдэд 2017 оны 08-р сарын 01-31-ний өдрийн хооронд хийсэн суурин хяналтын товч мэдээ
Харилцаа холбооны зохицуулах хорооны Радио долгион хяналтын төвөөс радио давтамжийн суурин хяналтыг тогтмол хийж байна. Улаанбаатар хотод хэт богино долгионы радио өргөн нэвтрүүлгийн үйл ажиллагаа эрхлэх тусгай зөвшөөрөлтэй 31 аж ахуйн нэгжид 2017 оны 08 дугаар сарын 01-ний өдрөөс 08 дугаар сарын 31-ний өдрийн хооронд суурин хяналт хийснээс 6 радиогийн үйлчилгээ эрхлэгчийн давтамжийн хазайлтын утга стандарт хэмжээнээс хэтэрсэн, 2 радиогийн үйлчилгээ эрхлэгч үйл ажиллагаа явуулаагүй, 23 радиогийн үйлчилгээ эрхлэгчийн үйл ажиллагаа хэвийн ажиллаж байна.
09.05
Харилцаа холбооны зохицуулах хорооны урилгаар Олон улсын цахилгаан холбооны байгууллагын хөгжлийн газрын (ITU-D) дарга ноён БРАХИМА САНОУ, Ази-номхон далайн бүсийн орнуудын захирал ноён ИОАНЕ КОРОЙВУКИ нар Монгол улсад айлчиллаа
Олон улсын цахилгаан холбооны байгууллагын Хөгжлийн газрын (the ITU Telecommunication Development Sector (ITU-D) дарга ноён Брахима Саноу болон тус байгууллагын Ази, Номхон далайн бүсийн (The Regional Office for Asia and the Pacific) захирал ноён Иоане Коройвуки нар Харилцаа холбооны зохицуулах хорооны урилгаар Монгол Улсад 2017 оны 8-р сарын 24-25-ны өдрүүдэд албан ёсны айлчлал хийлээ.
09.05
ФМ радиогийн мониторингийн 2017 оны 5,6,7 дугаар сарын тайлан
ФМ радиогийн мониторингийн 2017 оны 5,6,7 дугаар сарын тайлан
09.01
ФМ радиогийн мониторингийн 2017 оны 3,4 дүгээр сарын тайлан
ФМ радиогийн мониторингийн 2017 оны 3,4 дүгээр сарын тайлан
09.01
ФМ радиогийн мониторингийн 2017 оны 1, 2 дугаар сарын тайлан
ФМ радиогийн мониторингийн 2017 оны 1, 2 дугаар сарын тайлан
09.01